زالو - تلفن سفارش زالو 9356843271 - zaloo فروش زالو - خرید زالو

زالودرمانی به کمک زالو در طب سنتی با استقبال فراوان زالودرمانان و پزشکان رو به گسترش است

زالو - تلفن سفارش زالو 9356843271 - zaloo فروش زالو - خرید زالو

زالودرمانی به کمک زالو در طب سنتی با استقبال فراوان زالودرمانان و پزشکان رو به گسترش است

حجامت با زالوی طبی روش بسیار مفیدی در درمان بیماریها میباشد زالو که نام لاتین آن leech است در شرکت ما با مشاوره رایگان خری و فروش زالو با این تلفن 9356843271 به آسانی امکانپذیر بوده و هرگونه سوال در مورد زالو و زالودرمانی کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود. اگر برای کلینیک نیاز به خریدن زالو دارید اگر برای مصرف شخصی به تعدادی زالو نیازمند هستید اگر ... با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان هر تعداد leech زالو برایتان ارسال گردد.
The method is very useful in the treatment of diseases with medicinal leech leech leech leech is the Latin name of our company with a free consultation buy and sell leeches easily possible with this phone 9356843271 and any question about the leech Hirudo medicinalis and our experts will be held accountable. If the clinic if you need to buy for personal use as many leeches leeches ... Please contact us if you need to quickly send any of the leech leech.

  • ۰
  • ۰
روش تهیه روغن زالو

روش تهیه روغن زالو یا leech oil که همان علیق میباشد به این صورت است که تعدادی از زالوها را در نور آفتاب گذاشته و کاملا خشک میکنند بعد زالوها را کوبیده و پودر میکنند که پودر زالو را با روغن کنجد و مقداری آب مخلوط کرده و گرما میدهند تا چند ساعتی بجوشد که این عمل موجب میشود که آب و مقداری از روغن بخار شده که روغن مانده را از صافی عبور داده تا تفاله جدا گردد و روغن زالو را در ظروف سربسته ریخته و در جای خنک نگهداری کنند.



علیق leech روغن زالو zaloo دارای خواص زیر میباشد:

برای بزرگ کردن حجم اعضای بدن موجب گردیده که اعضاء پسرانی که آلت تناسلی شان زیاد رشد نکرده و کوچک است, با روغن زالو رشد نماید روش کار روغن زالو را روزی چندید بار روی آلت تناسلی ریخته و آنرا چرب کرده و مقداری مالش میدهند که بیشتر وقتها آلت تناسلی رشد خوبی میکند و به حد طبیعی میرسد لازم به تذکر میباشد که روغن زالو را نباید وارد مجرای ادراری کرد.

ساخت روغن زالو - تهیه روغن از زالو - مواد لازم در گرفتن روغن زالو - رشد آلت تناسلی پسر - خشک کردن زالو - پودر زالو - روغن کنجد و روغن زالو - جوشیدن روغن زالو - روش نگهداری از روغن زالو
  • ۹۳/۰۹/۲۱
  • ساسان ساسانیان