زالو - تلفن سفارش زالو 9356843271 - zaloo فروش زالو - خرید زالو

زالودرمانی به کمک زالو در طب سنتی با استقبال فراوان زالودرمانان و پزشکان رو به گسترش است

زالو - تلفن سفارش زالو 9356843271 - zaloo فروش زالو - خرید زالو

زالودرمانی به کمک زالو در طب سنتی با استقبال فراوان زالودرمانان و پزشکان رو به گسترش است

حجامت با زالوی طبی روش بسیار مفیدی در درمان بیماریها میباشد زالو که نام لاتین آن leech است در شرکت ما با مشاوره رایگان خری و فروش زالو با این تلفن 9356843271 به آسانی امکانپذیر بوده و هرگونه سوال در مورد زالو و زالودرمانی کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود. اگر برای کلینیک نیاز به خریدن زالو دارید اگر برای مصرف شخصی به تعدادی زالو نیازمند هستید اگر ... با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان هر تعداد leech زالو برایتان ارسال گردد.
The method is very useful in the treatment of diseases with medicinal leech leech leech leech is the Latin name of our company with a free consultation buy and sell leeches easily possible with this phone 9356843271 and any question about the leech Hirudo medicinalis and our experts will be held accountable. If the clinic if you need to buy for personal use as many leeches leeches ... Please contact us if you need to quickly send any of the leech leech.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زالوها را در یک کوزه یا شیشه بزرگ مربا خوری گذاشته و به اندازه یک سوم آب خنک بریزید و روی آنرا چند لایه توری ظریف بگذارید و با کش توری را سفت نمایید و ظرف زالو را در تاریکی و جای خنکی مانند کمد بگذارید و نیازی به غذا دادن به زالوها نیست و هر چند روز آب آنها را عوض نمایید البته کیباره زالو را آب به آب نکنید با این روشها میتوانید زالوها را تا یک سال نگهداری نمایید البته سعی نمایید زالو را زود استفاده کنید زالوی خیس و آب خورده فورا محل زالودرمانی را گاز نمیگیرد برای همین از شما میخواهیم که سه  تا چهار ساعت قبل از زالو گذاری آنرا از آب خارج کرده و میان چند پارچه قرار دهید تا بدن زالوی طبی از لزجی پاک شود و زالو بهتر و سریع تر موضع بیماری روی بدن را نیش زده و شرع به خوردن خون مینماید این روشها به نگهداری زالو به روش صحیح معروف است.

انداختن زالو در کوزه - گذاشتن زالو در کیسه با گل مخصوص - توری ظریف را روی شیشه مربا خوری بگذارید - آب زالوها را تعویض نمایید - ظرف زالو را در جای تاریک و خنک نگهداری نمایید - چند ساعت قبل از زالودرمانی و زالوگذاری آنرا از آب و ظرف بیرون و روی پارچه بگذارید - رفع لزجی زالوها روی پارچه - در نگهداری leech دقت کنید - نیش زدن زالو روی پوست بدن

نکات مهم زالو

زالو درمانی با زالوی طبی

  • ساسان ساسانیان