زالو - تلفن سفارش زالو 9356843271 - zaloo فروش زالو - خرید زالو

زالودرمانی به کمک زالو در طب سنتی با استقبال فراوان زالودرمانان و پزشکان رو به گسترش است

زالو - تلفن سفارش زالو 9356843271 - zaloo فروش زالو - خرید زالو

زالودرمانی به کمک زالو در طب سنتی با استقبال فراوان زالودرمانان و پزشکان رو به گسترش است

حجامت با زالوی طبی روش بسیار مفیدی در درمان بیماریها میباشد زالو که نام لاتین آن leech است در شرکت ما با مشاوره رایگان خری و فروش زالو با این تلفن 9356843271 به آسانی امکانپذیر بوده و هرگونه سوال در مورد زالو و زالودرمانی کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود. اگر برای کلینیک نیاز به خریدن زالو دارید اگر برای مصرف شخصی به تعدادی زالو نیازمند هستید اگر ... با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان هر تعداد leech زالو برایتان ارسال گردد.
The method is very useful in the treatment of diseases with medicinal leech leech leech leech is the Latin name of our company with a free consultation buy and sell leeches easily possible with this phone 9356843271 and any question about the leech Hirudo medicinalis and our experts will be held accountable. If the clinic if you need to buy for personal use as many leeches leeches ... Please contact us if you need to quickly send any of the leech leech.

۲۶ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بند آوردن خون بعد از زالو درمانی و مرقبتهای ویژه قبل از زالو اندازی و پس از زالودرمانی به قرار زیر است:

1- اگر فکر میکنید کم خونی دارید, حتما ازمایش کمخونی بدهید.

2- به اندازه 48 ساعت نباید محل زالودرمانی و موضع تماس را با آب معمولی تماس داشته باشد.

3- منطقه زالو درمانی leech از 8 تا 16 ساعت خون میریزد که اگر خونریزی بطور ملایم است, اصلا نگران نباشید. که حرکت کم و حالت دراز کش بودن موجب کاهش خونریزی میشود و اگر از 12 ساعت تجاوز کرد, باید به پزشک مراجعه نمایید و یا با تماس تلفنی با زالودرمان مشکل را مطرح نمایید. معمولا 24 بعد از زالودرمانی باید پانسمان را با کرده و در صورت ادامه خونریزی ضماد گیاهی انعقاد را روی زخم بریزید و باز هم پانسمان تازه کنید و اگر نیش زالو درد داشت, برای رفع آن از روغن بادام تلخ روی زخم بمالید.

4- در مواقعی خارش محل مکیدن زالو بعد از 24 ساعت شروع میشود و حتی تا 7 روز ادامه دارد که اگر خارش محدود باشد از روغن بنفشه یا روعنهای گشنیز روی موضع بمالید اگر خارش شدید باشد به دکتر مراجعه شود که میتوان روی موضع زالو خورده بادکش هم گذاشت و همچنین از دم کرده گشنیز و مرزنجوش بخورید.

5- بعد از زالو درمانی تا 24 ساعت نزدیکی جنسی و مقاربت نداشته باشید.

6- بهد از درمان با زالو استراحت جسمی و حتی فکری کنید یعنی بخوابید و تلویزیون نگاه نکنید.

7- حدود 24 ساعت نباید غذاهایی مانند نمک, ماهی, تخم مرغ, ترشیجات و کلا سدیجات مصرف نمود.

8- آب سرد و سرما موجب خارشهای زیاد میشود که متورم خواه شد.

9- در کل غذا و میوه ادویه بسیار سرد و بسیار گرم بعد از زالودرمانی تا چندین ساعت مضر است و غاهایی مثل کرفس, جو, ]بگوشت, سکنجبین, سرکه شیره, سیب, قیمه, شربت گلاب و عسل هراه آب انار خیلی خیلی مفید خواهد بود.

10- از غاهای سنگینی مانند دل جگر قلوه باید دوری نمایید که اثر زالودرمانی را کم مینماید.

11- بعد از زالودرمانی سرپا نباشید.

12- خوابیدن بعد از زالودرمانی تا 6 ساعت ممنوع بوده زیرا خواب سرد مزاج است.

13- غذای شور نخورید و حمام گرم نکنید.

14- گاهی تپش قلب و تب و فشار خون و اضطراب ... وجود دارد که جای نگرانی نیست.

15- در صورت تشنگی و خشکی دهان از ماشعیر استفاده گردد.

16- زالوها وقتی سیر میشوند خودبخود منطقه را ترک میکنند.

17- برای ریختن کثافت باید بعد از درمان خونریزی داشته باشد.

18- محل خوردن را ضد عفونی میکنیم با دم کرده آویشن و جوش شیرین و بعد از پودر زردچوبه رویش میریزیم.

19- اگر زخم عفونی شد و سفید و سرخ و دردناک بود از این مواد بهرهمند شوید تخم گشنیز با آویشن و گل ختمی به شکل مساوی با هم مخلوط نمایید و در روی زخم بریزید (پودر کنید).

20- اگر بعد از زالودرمانی دچار سرگیجه و ضعف شدید بیمار باید فورا دراز کشیده و پاها را بالا نگه دارید و سر را روی زمی نگه دارید و شربت گلاب و بیدمشک میل نمایید.

تغذیه مناسب بعد از زالودرمانی - چگونگی جلوگیری از عفونت زالودرمانی - استفاده گل ختمی در زالودرمانی - مراقبت پس از زالو درمانی در خانه و مطب - بند آوردن خون بعد از درمان با زالو - zalu


  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

زالوهای بسیار خطرناک به زالویی اطلاق میگردد که دارای:

1- زالوی با سری درشت و رنگ سرمه ای یا سبز باشد.

2- زالوهای با کرک ریز و بسیار نرم مثل مارماهی باشند.

3- زالو با خطوط لاجوردی رنگ باشد.

4- زالوی leech با رنگی سیاه بوده و زالوی بسیار بزرگ و درشت باشد (بیشتر از دوازده سانتیمتر).

خرید و فروش زالوی درمانی

تعدادی از گونه های زالو آرواره دار بوده که انگل پستانداران اهلی میشوند که برای آدمها خطر زیادی دارند مثل لیمناتیس نیلوتیکا که درازای آن به اندازه زالوی پزشکی میباشد. زالوهای فوق العاده خطرناکی که دارای مشخصات بالا باشد را نباید استفاده کرد زیرا با خود بیماری به مریض منتقل مینماید لازم به توضیح است که زالوی خطرناک به تعداد محدود بوده و بیشتر زالوها مفید میباشند و بیماران هیچگونه نگرانی از زالودرمانی در کلینیکهای معتبر نداشته باشند زیرا زالوها برای زالودرمانان شناخته شده بوده و دقت لازم در گونه های زالو انجام میگردد.

زالوی درشت سر - زالوی بسیار خطرناک - زالوی گاو و پسدانداران اهلی - زالوی سیاه و بسیار بزرگ - زالوی مارماهی - زالوی لاجوردی - زالوی سرمه ای - زالوی رنگ سبز - zalo leech



  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

زالوی مورد استفاده پزشکی با زالوهای دیگر تفاوت دارد زالوی مورد استفاده پزشکی leech درمانگر می بایست:

1- زالوهای که به رنگ ماشی و تمایل به سبز بوده و دارای دو خط زرنیخی در پشت زالو هست.

2- زالوهای رنگ سرخ تمایل به رنگ زرد باشند.

3- زالو که شبیه ملخهای کوچک و ریز هست.

4- زالو با سری کوچک و کاملا باریک باشد.

5- زالوی با شکم قرمز بهتر از زالوهای پشت سبز میباشند بخصوص اگر در آب روان و جاری صید گردیده باشند.

6- زالو با رنگ سبز زیتونی تمایل به تیره همراه دو خط زرد در کمر و شکم و دو رنگ زرد و سبز زیتونی گاهی تمایل به سیاه با سری کوچک که موقع جمع شدن آنرا تیره میبینیم.

7- نژاد برتر زالو یا بهترین زالو به شکل دم موش میباشد باریک بوده و سری کوچک دارد شکمش سرخ و پشتش سبز زیتونی ماشی مایل به سیاه که در آبهای سالم و پاک شکار میشود و در آب هایی که غورباغه و گیاهان آبزی باشد بسیار بهتر است و بهترین زالو شناخته شده است.

زالو از نظر رازی و ابن سینا

بهترین زالوها چه خصوصیاتی دارند؟ - آیا رنگ زالو میتواند در کیفیت آن نقش داشته باشد؟ - بهترین مکان جغرافیایی زالو کجاست؟ - نقش بزرگی و کوچکی سر زالو چیست؟ - بالاترین نمره را چه نوع زالویی میگیرد؟ - خطهای زالو با چه رنگهایی دیده میشود؟ - زالوی شکم سرخ بهتر است



  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

درباره زالوی طبی leech-therap زالوی پزشکی چه مشخصاتی دارد؟ زالوی طب سنتی و زالودرمانی دارای آرواره دار بی خرطوم میباشد که از زمانهای قدیم در پزشکی استفاده میکردند که به طول 12cm و عرض 1cm است شاید بزرگتر هم باشد 20 تا 25 سانتیمتر با رنگهایی مانند زیتونی زالو زیتونی تیره سبز زیتونی و زالوی قهوه ای یافت میگردد leech zalo زالوی پزشکی را میشود از دو خط نازک رنگارنگ روی روی پشت زالو تشخیص داد که دو خط در بعضی از زالو ها به رنگ خیلی تیره قابل شناسایی میباشد در حاشیه پهلویی از سطح پشت تا شکم به رنگهای زرد و نارنجی میباشد که سطح شکمی در بسیار مواقع رنگارنگ میباشد که گاهی ممکن است که فقط یک رنگ داشته باشد. leech therap با زالو به درمان امراض میپردازد درباره زالوی طبی باید بیشتر بدانیم زیرا zalo leech در طبابت بسیار لازم میباشد.

نکات مهم در زالوی پزشکی - تشخیص زالوی طبی از زالوی معمولی - رنگهای روی زالو - خرطوم زالو برای فرق زالو - رنگ پشت زالو - طبابت با زالو - حاشیه زالو - طول و عرض زالو - زالوی زیتونی - آرواره زالو

  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

بازار زالو

بازار زالو در ایران رشد خوبی داشته و در شهرهایی مانند تهران زالو به فراوانی یافت میشود زالو فروشی در شیراز هم به اوج خود رسیده و در شهر اصفهان زالودرمانی رشد داشته و مشهد نیز از نعمت زالو بی بهره نبوده و اهواز و مناطق جنوبی مانند بندرعباس  و مناطق آذربایجان مرکز زالو و زالودرمانی شده است به شکلی که zaloo را در اکثر مراکز استانی و حتی شهرستانهای کوچک میتوان یافت leech دیگر دور از دسترس نبوده و شما بیمار عزیز, زالودرمان محترم, پزشکان طب سنتی, عطاری های سراسر کشور, کلینیکهای طب سنتی با زالو, افراد عادی نیازمند زالو ... میتوانید با تماس تلفنی با 9356843271 و مشاوره با کارشناسان امور زالو leech zaloo بعد از طرح سوال مورد نظرتان, مقدار زالوی مورد نیازتان را تهیه نمایید و با خیال راحت در هرکجای ایران هستید در کوتاه ترین وقت زالو را تحوی بگیرید.

زالو و زالو درمانی! +عکس

بازار زالوی ایران - بازارهای زالو در تهران - بازار زالو در شیراز - بازار زالو مشهد - بازار زالو در اصفهان - بازار زالو بندرعباس - بازار زالوی آذربایجان - بازار زالو اهواز - بازار زالو رشت - بازار زالو گیلان - بازار زالوی شمال

  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

دمانگر زالو

دمانگر زالو مثل پزشک متخصص جراحی میکند زالوها از دندان های ریزی بهره میبرند که با دقت فراوان محل بیماری را در بدن بریده و با بی حس کردن مکان عمل به مانند پزشک بیهوشی منطقه را سر نموده تا برش حرفه ای زالو کمترین درد را داشته باشد دمانگر زالو با این کار سبب میگردد تا خون بیماران آسانتر جریان یافته و مکندگی زالو leech را راحت کند و مواد ترشح شده از دهان zaloo به طور معجزه آسایی وارد شریان خون مریض گردد. زالوی طبی معروف به دمانگر زالو و جراح فوق حرفه ای بوده که با کمترین درد و علائم به جا مانده از جراحی, یکی از موفق ترین جراحان جهان به شمار می آید leech درمانی کمترین هزینه را دارد و نتیجه عملیات مکندگی خون و تزریق هیرودین و ده ها ماده با ارزش دیگر که در بزاق زالو موجود است, او را مهمتر از قبل نموده است.

رنگ زالو - شکل زالو - بچه زالو - تخم زالو - تعداد تخمدان زالوها - بیضه های زالو چند عدد است - درمانگر زالوها چند ساعت طول میکشد - وزن زالو چند گرم است - طول زالو چقدر است - عرض زالوهای طبی چند سانتیمتر میباشد - زالوها چشم دارند - زالو بوی خون احساس میکند - نگهداری زالو در شیشه - بریدن زالو - نمک به زالو - عرض زالوی طبیعی - شرایط رشد زالو در آکواریوم - درمانگر حرفه ای زالو - درد زالو - زالوی معروف - زالو پزشک بیهوشی - زالو بزرگترین جراح


  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

زالو ارزان

زالو ارزان و دائمی برای مطب زالودرمانی و سازمانهای بهزیستی و کلینیک زالو درمانی و همه پزشکان طب سنتی با قیمتی ارزان و کیفیتی بینظیر که در طول سال و تمام فصلها leech را برای شما فراهم مینماید ارزانترین مرکز ارسال و فروش زالو در ایران میباشیم ما کیفیا بالای زالویمان را به همراه قیمت مناسب زالو, این نوید را میدهیم که مشتری دائمی خرید زالو از ما خواهید بود اگر به جنس زالو و قیمت پایین leech فکر میکنید, با یک تماس 9356843271 و مشورت با مرکز ارسال زالوی خاورمیانه, برای همیشه از کمبود زالو و قیمت بالای آن رها گردید.

Leech Hirudo medicinalis cheap and permanent offices and welfare organizations and Leech therapy clinics and practitioners of traditional medicine with cheap price
And unsurpassed quality in all seasons throughout the year and provide for you the cheapest dispatch center and sales leech leech transpires in Iran
Our top Kyfya leech Zalvyman with reasonable price, we promise you that we'll be a repeat  customer purchase leech
If you think sex leeches and leech low price, with a call center 9356843271 and consult with a leech Middle East forever leech shortage and high prices were dropping.


زالو بهزیستی - کلینیک زالو - فصل زالو - خرید دائمی زالو - خرید ارزان زالو - زالوی خاورمیانه - قیمت مرکز زالو - مشتری زالو - ارزان ترین زالو - قیمت زالو در گیلان - قیمتهای زالو در تهران - وزنهای زالو

  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

خرید زالو

خرید زالو امروزه طرفداران بیشماری دارد zaloo به دلیل داشتن مواد ترشح کننده در بزاقش معروف شده است تهیه زالو باید از مکانهای معتبر صورت گیرد زیرا خرید زالو از افراد مطفرقه میتواند نتیجه نامطلوبی را در درمانهای زالودرمانی بوجود آورد و تلاش شما زالو درمان یا بیمار عزیز را به کندی پیش ببرد زالوها ممکن است از کیفیت لازم برخوردار نباشند و حتی خرید زالو سمی باشد زالوهایی وجود دارند که از چسبندگی خوبی برخوردار نیستند و نمیتوان آنها را در درمانها استفاده کرد خرید زالو از مهمترین قسمت زالو درمانی است زیرا خرید زالو اگر با موفقیت اجرا گردد, ابزار لازم و یا به تعبیری جراح کوچک مان در اختیار بیمار میباشد که کارش را خوب بلد هست شما در نظر داشته باشید که اگر خرید زالو انجام داده اید و فکر میکنید که زالوی مورد نظر را تهیه نموده اید اما غافل از این هستید که زالو, یک زالوی طبی نبوده و تاثیری در درمانها ندارد پس برای نمتیجه گرفتن, بهتر است زالو را از افراد معتبر خرید نمایید برای تهیه و خرید زالو میتوانید با کارشناسان ما به شماره 9356843271 تماس حاصل فرموده و به هر تعداد زالو برای خرید نمازمند هستید, دست پیدا کنید.

زالو درمانی با زالوی طبی

خرید زالو - خریدن زالوی طبی - فروش زالوهای پرورشی - زالوی مطمئن - فروش زالو - فروشندگان زالو - مراکز فروش زالو - خرید بالای زالو - فروشندگان زالو در کشور - تولید کنندگان زالو در ایران - تکثیر کنندگان زالو در تهران - طرفداران زالو - تلفن زالودرمانان ایران - آدرس زالو درمانی در تهران - خرید زالو با تماس تلفنی - شرکتهای تولید روغن زالو در ایران - تلفن صادر کنندگان زالو به خارج - leech rasht - خریدار زالو - فروشنده زالو در مشهد - فروشنده زالو در تهران - tehran zaloo - فروشگاه زالو در شیراز - خرید زالو - تهیه زالو در ایران - تلفنهای خرید زالو - آدرس فروش زالو - فرق زالو سمی با زالوی طبی

  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

رفع لک صورت و شفافیت پوست با زالو امکان پذیر است بطوری که لکهای صورت که بسیار آزار دهنده میباشد, با زالودرمانی حذف میگردد زالو را برای درمانهای پوست بدن بخصوص لک صورت استفاده میکنند leech زالوتراپی روشی آسانتر از جراحی پوست است و هزینه های سرسام آور ندارد zaloo اعلائم کمتری از خود برجای میگذارد اگر از جوش صورت و یا لکهای بدن رنج میبرید, یکی از درمانهای مواثر استفاده از زالو برایدرمان است زالو درمانی روشی عالی در طب سنتی بوده و است پزشکان زالو درمان در سراسر دنیا از زالها leech برای زیبایی پوست صورت و بدن زنان و مردان استفاده میکنند.

زیبایی صورت زنان با زالو - زیلودرمانی بدن زن - اندام زن را با زالو زیبا کنیم - پوست صورت دختران را زالودرمانی کنیم - لک صورت را با زالودرمانی از بین ببریم - شفافیت صورت زن با زالو - زالوی طبی برای بدن

  • ساسان ساسانیان
  • ۰
  • ۰

Leech trade with Iran

Leeches the best way to deal with Iran's international trade we will send you a look of medical leeches. If the leech, leech oil, medicinal leeches ... want, you can phone: 00989356843271 contact Leech therapy sent to patients and the use of leeches

تجارت زالو با ایران از بهترین روش معامله بین المللی است ما زالوی طبی ایران را برای شما ارسال میکنیم. اگر زالو, روغن زالو, زالوی طبی ... خواستید, میتوانید با تلفن: ٠٠٩٨٩٣٥٦٨٤٣٢٧١ تماس بگیرید تا زالوی مورد مصرف بیماران و زالودرمان ارسال گردد.

Leech therapy - زالو درمانی ایران - زالوی ایران - زالوی طبی ایران - Iranian medical leech - خرید زالوی ایرانی - Buy Iranian leeches



  • ساسان ساسانیان