زالو - تلفن سفارش زالو 9356843271 - zaloo فروش زالو - خرید زالو

زالودرمانی به کمک زالو در طب سنتی با استقبال فراوان زالودرمانان و پزشکان رو به گسترش است

زالو - تلفن سفارش زالو 9356843271 - zaloo فروش زالو - خرید زالو

زالودرمانی به کمک زالو در طب سنتی با استقبال فراوان زالودرمانان و پزشکان رو به گسترش است

حجامت با زالوی طبی روش بسیار مفیدی در درمان بیماریها میباشد زالو که نام لاتین آن leech است در شرکت ما با مشاوره رایگان خری و فروش زالو با این تلفن 9356843271 به آسانی امکانپذیر بوده و هرگونه سوال در مورد زالو و زالودرمانی کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود. اگر برای کلینیک نیاز به خریدن زالو دارید اگر برای مصرف شخصی به تعدادی زالو نیازمند هستید اگر ... با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان هر تعداد leech زالو برایتان ارسال گردد.
The method is very useful in the treatment of diseases with medicinal leech leech leech leech is the Latin name of our company with a free consultation buy and sell leeches easily possible with this phone 9356843271 and any question about the leech Hirudo medicinalis and our experts will be held accountable. If the clinic if you need to buy for personal use as many leeches leeches ... Please contact us if you need to quickly send any of the leech leech.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکته های جالبی درمورد زالوها:
یک زالو پنج الی 30سی سی خون میخورد-زالوها قلب ندارند امارگهایی در تمام نقاط بنشان دارند-هیچ زالویی مغز نداردولی32طناب عصبی و گانگلیتون دارند-زالوی طبی فاقد ریه بوده و از راه پوست نفس میکشد.
آرواره هایYشکلی به تعداد3و هریک از آروارههایش حدودا هزارتا دندان تیز دیده میشود-لوله های گوارشی leeches آنزیم بیوشیمیائی تولید میشود که هرجور میکروارگانیسم مثل باکتری یا ویروسها و یا میکروبها یا تک یاخته را به مدت کمتر از نیم ساعت نابود مینماید.

leeches zalu

هر زالو بعد از مصرف خون به اندازه دو الی ده برابر خودش افزایش حجم بوجود می آورد-به تعداد پنج جفت لکه های چشمی در آخر پیشینش دیده میشود-بزاق زالو دارای مزاج گرم خشک بوده و محلل است-تمام leech از نور بدشان می آید و بیشتر شبها کار و فعالیت میکنند.
نکته مهم در زالو انداختن این است که اگر میخواهید زالو با سرعت بالا به اندام چسبیده و شروع به خون  خوردن نماید, بهتر است محل مورد نظر را با آب داغ که قبلا جوش خورده بود و بدون میکروب بوده راکمی داغ بر روی مکان زالودرمانی بدن ریخته و یا اینکه محل بدن را در آب داغ فرو نموده  و بعد زالو را به بدن بچسبانیم زیرا این عمل موجب میگردد که گرما سبب انتشار بوی خون شده و زالو فکر کند که به طعمه لذیذی رسیده است.
زالو در این مرحله با سرعت بسیار بالا نیش خود را فعال میکند و عملیات مکش خون را استارت میزند وقتی که زالوها را در مکان سرد و بدون نور نگهداری کنیم با یک پارچه خشک نماییم و بعد به این محل داغ شده توسط آب بچسبانیم این تفاوت دماها موجب میگردد که اشتهای زالوها خیلی بیشتر شده و بهتر خون بمکند و جاهایی از بدن که پوستی کلفت دارند مانند کف پاها را بهتر زالودرمانی کرد
بسیاری از افراد فکر میکنند که زالوها بعد از خوردن خون میمیرنددرصورتی که اینطور نبوده و زنده بودن leech به خون خوردن وابسته است و بعد از زالودرمانی نخواهد مرد.

نکات مهم زالو

  • ساسان ساسانیان